Post by mopatiretgu on Mar 1, 2022 3:57:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crafting and Building ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crafting and Building IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ opp opplevelse gratis ▞▞▞
▞▞▞ Crafting and Building 2022 version ▞▞▞
Dette spillet pleide å være morsomt, men det skjedde noe som f.eks. når halvparten lastes ned, ble jeg kastet ut av spillet
Dette er et av de kuleste spillene! Det er også Minecraft Java + Bedrock og fiks feilen i flerspilleren fordi jeg ikke kan spille med meg venn.
Jeg elsker virkelig dette spillet...Det ser ut som Minecraft når du legger til den gratis teksturpakken......det er som gratisversjonen av Minecraft......Jeg elsker dette...vennligst legg til flere oppdateringer.. ..
flott spill, men gir det tre fordi det har gått en måned og jeg fortsatt ikke kan komme inn, jeg ville få en ny verden til å bli med det, så ville det gi meg en annonse, når jeg klikker for å forlate annonsen, blir jeg kastet ut og sendt meg tilbake til hjemmesiden til spillet, når jeg ikke kan hoppe over annonsen stopper annonsen midtveis og sender meg igjen tilbake til hjemmesiden Hver gang jeg prøver det samme skjer jeg har prøvd å forlate og komme tilbake ville det samme skje, jeg prøvde en uke og det samme skjer, det har gått en måned, vær så snill å fikse dette så fort som mulig.
Vennligst hjelp meg. Når jeg åpner en verden vil den vise svart skjerm, og så krasjer appen, jeg er frustrert over dette problemet. 👿🤬👿🤬👿🤬
Bruh så dum og irriterende, den lar meg ikke endre huden min, den returnerer meg bare til "unity LOADING" som den er irriterende og superdum, jeg håper du fikser denne dumme feilen, jeg vil virkelig spille dette spillet fordi jeg kjeder meg veldig, du gjør meg sint over feilen, jeg har bare veldig lyst til å spille dette SPILLET, JEG HÅPER DU LØSER FEILEN
Dette er akkurat som Minecraft, det er fantastisk, men legg til dyreegg i kreativt slik at jeg kan gyte dyr, men det er utrolig
hver gang jeg åpner en verden bringer det meg tilbake til lasteskjermen.
Det er et bra spill, men hvorfor kan vi ikke sette modus i det
Jeg vil at dette spillet er bra, men jeg kan ikke spille flerspiller, for når jeg logger på, fungerer ikke knappen, fiks den, vær så snill 😭😭 vær så snill utvikler hjelp meg plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Jeg aktiverer klassisk modus, men min verden og inventaret som viser svart screem-laging og bygging er 4/5-stjerners kopi for Minecraft
Spillet er en åpenbar kopi av Minecraft med en teksturpakke på. Trist at så mange tror dette er et originalt spill.
JEG LIKTE SPILLET, men da jeg lastet det ned igjen var verdenene mine borte, vær så snill å fikse det, jeg skapte den verden som om jeg har jobbet med den i 10 timer
Det er så vanskelig å spille som om jeg prøvde å drepe en visne, men annonser som er ivrige etter å dukke opp og så prøvde jeg å drepe ender-dragen og enda flere annonser dukker opp, jeg vil bare at annonsene skal forsvinne
Crafting and Building Nuotykių wlc
Hvis det vil være der flere mobs egg som ville dyr vil jeg rangere til 5
Dette spillet samme mincraft jeg elsker dette spillet
Når jeg prøver å spille på Android-en min, laster den ikke inn verdenene ordentlig og sier feil eller noe
jeg gir dette en 3 stjerner f.Kr. når jeg vil spille dette spillet står det "starter appen på nytt", men når den starter på nytt, slår den ut. Jeg prøvde å avinstallere og installere, men det fortsetter å gjøre det samme også, jeg spiller på labtop og jeg prøver å endre det fra telefon til datamaskin, vær så snill å fikse jeg elsker dette spillet så mye ;-;
Jeg har prøvd så mange ganger å komme inn i spillet at det har gått 20 minutter. Hver gang jeg prøver å åpne spillet, har det bare en svart skjerm og sender meg tilbake til hjemmesiden min. Jeg har også avinstallert og installert på nytt mange ganger, og problemet er ikke løst.0/10
Crafting and Building Piedzīvojumu spēles nzkh
Jeg rangerer en en fordi når jeg trykker på legg til venner og logger på legger jeg inn passordet og e-posten min etter at jeg trenger å gjøre et puslespill og jeg kan ikke gjøre det, jeg legger inn det riktige svaret, men det oppretter ikke en konto for meg, så hvis du fikser ikke dette jeg vil fortelle vennene mine om å slette spillet jeg vil slette spillet til og jeg har mange venner og alle spiller så vær så snill bare ikke lag et puslespill, dere bør ta puslespillet og når dere trykker neste er det bare å opprette kontoen, det er så irriterende 🙄
Det er et veldig fint spill som matcher Minecraft perfekt, jeg liker det, men kan legge til 1.19-oppdateringen og legge til mods-teksturpakker og bytte mellom versjoner enn det ville vært en femstjerners fra meg.
Det er bra for meg på telefonen, men på nettbrettet mitt er det som et helt annet spill, og det ser ikke ut som det det skal.
Det er det beste, men et problem er at i 1.17 oppdatering må jeg dobbeltklikke for å bla så fikse det plesssssssssssssssssser eller bare dø fordi jeg er sint
Virkelig morsomt å spille og enkelt, men rakettene og elytra fungerer ikke, vær så snill å fikse det, men annet enn det er det flott 👍👍👍
Vennligst fiks det min hovedverden jeg vil ikke se alle blokkene vær så snill å fikse det, men nå ble spillet mitt startet på nytt når jeg startet min verden
Når jeg prøver å gå inn i spillet vil det ikke lastes, jeg ventet 10 minutter og fungerte fortsatt ikke
Nei 😭 den ville ikke la meg starte appen engang, den sa hele tiden "starter appen på nytt"
Crafting and Building Äventyr hpop
Dette spillet er det beste og nærmest mc, men hver gang jeg klikker på verden viser det en annonse, så starter spillet på nytt som er irriterende, vær så snill å fikse det så fort du kan. Jeg er veldig irritert BC det skjer alltid
Det er et veldig bra spill, men jeg møtte det samme problemet om og om igjen. Jeg prøvde å logge på, men jeg hadde ikke en Microsoft-konto. Så når jeg kom forbi de fleste spørsmålene, ble jeg bedt om enten å hente en forelder eller logge på igjen. Jeg prøvde begge deler og logget på igjen førte meg bare til en kodevegg. Jeg forsto ikke å få en forelder, så ja. Men om noe er dette spillet fortsatt veldig bra. [Rediger] I dag gikk jeg inn i spillet bare for å finne ut at kontoen min ble krenket på grunn av "upassende" oppførsel.
det er et bra spill selv om det ikke har de samme oppdateringene som minecraft (det burde) som grotter og klipper oppdatering og lettere å finne diamanter fordi å finne diamant i den nye grotter og klipper oppdatering er ez så legg til klippe og hule oppdatering!
Spillet er helt som minecart, men vi kan ikke spille flerspiller og vi kan ikke lage egendefinerte gjenstander 🙃😵 og annet er det et bra spill, men du burde gjort dette spillet bedre enn minecart
Så jeg lekte å lage og bygge, jeg utslo det og så gikk jeg for å leke å lage og bygge, men jeg kunne ikke spille fordi jeg prøvde å gjøre et overlevelsesspill, men jeg klarte ikke å komme inn, det sparker meg alltid ut av spillet. fiks det
What The Hen: 1on1 summoner game სტრატეგია givb
Alt satt fast og kan ikke spille 2 spillere, vær så snill å fikse det Takk Godt kjøp
Det er et flott spill, men portaler fungerer ikke engang.. dere sier at de gjør det, og jeg gjør dem riktig og ingenting...ville vært fint å se oppdateringen fikse dette lei av å ikke kunne gå inn på nett
Bra spill, men jeg kan ikke logge på det vil ikke lastes i det hele tatt
Utmerket spill, det er bare Minecraft bare på grunn av bildene, de fleste laster det ikke ned, du kan endre teknologien til spillet til et veldig bra spill