Post by mopatiretgu on Mar 1, 2022 3:48:23 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Fest : Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Fest : Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodigeneraattori kolikot ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Fest : Cooking Games 2022 version ▞▞▞
Peli on hyvä. Mutta on erittäin vaikeaa päästä seuraavalle tasolle ilman timantteja. Sinun täytyy mielestäni parantaa logiikkaa.
Pelasi tätä peliä alle viikon, suoritin kaikki tasot yhdessä ravintolassa, en voi mennä seuraavalle ostamatta timantteja. Peli oli hyvä, mutta ei maksanut jatkaa. Poisti pelin.
rakkauspeli. tarvitset vain timantteja ilman videoita tai maksamista.
Ei tarpeeksi tapoja ansaita helmiä. Sinun on katsottava 10 mainosta 1 helmiä kohti. Naurettavaa. Sinulla on mainoksia pelissä jokaisen pelin jälkeen. Mikä rahanotto. Poistetaan
Peli on hyvä, mutta tarvitset timantteja heti, mutta niitä on vaikea saada. Mielestäni sinun täytyy tehdä timanttien saamisesta hieman helpompaa
Tämä on melko hyvä peli, mutta sinulla on oltava jalokiviä päivitettäväksi ja ellet katso paljon mainoksia saadaksesi jalokivet paistinpannun päivittämiseen, sinun on aina työskenneltävä yhden kanssa, tämä on ainoa asia, joka saa minut pois siitä
Hieno peli, mutta sinulla on 2:lla on paljon timantteja 2 päivitysasioita
Nautin tästä pelistä, jossa päivitettiin kolikoilla, mutta timantilla myös silloin, kun pääsen vähiin timantteihin, en voi siirtyä seuraavalle pelitasolle, kun sekä kolikoita että timantteja pyydetään maksamaan niistä. Kiitos
Pidän pelistä, mutta timantteja pitäisi olla helpompi saada.
Mahtava peli. Pitää vain korjata pari bugia siinä
Miksi jalokivien ansaitseminen on niin vaikeaa...sen pitäisi olla jonkinlainen tapa ansaita niitä ainakin tasojen jälkeen...
Rakastan peliä aluksi, mutta myöhemmin en voi ostaa helmiä avatakseni uutta tasoa. Se on niin ärsyttävää, joten aion poistaa sen muita parempia pelejä varten
Se on mielenkiintoinen peli, mutta olen pelannut vain yhden tason, koska tarvitsen paljon helmiä päästäkseni toiselle tasolle ja samoja helmiä on niin vaikea ansaita. Eli minun on maksettava päästäkseni seuraavalle tasolle. Joten poistan pelin, koska vaadittuja jalokiviä on liikaa ja olen lopettanut tason 1 pelaamisen, joten hei!
Paranna sitä, kuinka voimme saada timantteja nopeammin ilman, että meidän tarvitsee ostaa niitä tai katsoa videota yhdestä timantista kerrallaan.
Sinun pitäisi parantaa sen laatua, koska sen laatu ei ole niin hyvä
Pidän tästä pelistä, koska se on hauskaa, mutta tarvitsemme monia timantteja avataksemme seuraavan tason, mikä ei ole hyvä
jalokivien saaminen on liian vaikeaa, ja jalokivet on päivitettävä, joten päivittäminen on liian vaikeaa. En ole varma, jatkanko peliämme
Aloitustasoilla pukujen ei saa olla vihaisia cz ei ole pannuja tai nopea palvelu tekevät siitä täydellisen kiitos ja ainakin 1 ravintola pitäisi avata kolikoilla näiden lisäksi tämä on nyc-peli
hauska peli, mutta en pidä mainoksista jokaisen tason jälkeen
Taken Souls: Blood Ritual Nuotykių gxvn
Se on hyvä peli, liikaa lisäyksiä, mielelläni maksan pienen summan, jotta en näe niitä.
Peli on kiva, mutta poistan sen, koska sen jälkeen, kun olen yrittänyt saada valmiiksi ensimmäiset 40 tasoa, muut tasot eivät aukea, ellei käytä kolikoita ja timantteja niiden avaamiseen, joita olen jo käyttänyt ruoanlaittotyökalujen päivittämiseen. Ja he sanovat, että anna minun maksaa dollareita avatakseni muita vaiheita, kuten mereneläviä ja BBQ-ravintolaa. Ja olen afrikkalainen en amerikkalainen, en tiedä mitään mitä siellä pitäisi tehdä, ja nyt olen jumissa. Poistan sen paremmasta pelistä kuin tämä. Se on todella ärsyttävää, mutta kiitos, minulla oli hauskaa
se olisi voinut olla vielä parempi, älä anna tarpeeksi helmiä, kun taso on valmis
Rakastan tätä peliä, se on kiva hyvä, mutta niin paljon timantteja, joita pyytämäsi timantti ei ole tulossa peliin v haluatko avata uuden tason, mutta niin paljon timantteja, joita pyydät pelissä
Joten peli. Ilmeisesti päivitykset tarvitsevat timantteja, jotka sinun on ehdottomasti ostettava. Ilmaiset timantit ovat niin vähän 1 tai 2 vain.
En pidä siitä, että sinun on ostettava timantteja keittolaitteiden päivittämiseksi
Cooking Fest : Cooking Games ஆர்கேட் wxz
Aluksi pidin siitä, sitten voitin ensimmäisen osan, sitten se sanoo, että tarvitset yli 200 jalokiviä saadaksesi toisen ravintolan, joten en pidä siitä enää, sinun täytyy ostaa tavaraa.. ei minun kuppi teetäni. Ehkä vaihtaa jalokiviä.
Se on erittäin mielenkiintoinen👍 peli, rakastan sitä, mutta ongelmana on timantit, uuden ravintolan avaaminen vaatii monta timanttia, pls ratkaise tämä ongelma 🙏ja hampurilaisen kypsentäminen vie todella aikaa
Memasak Fest:permainan memasak Arkade zgy
Cooking Fest:juegos de cocina Arcade iair
Päivityksen ei tarvitse olla monta tähteä, jotta he voivat pelata vähän pidempään. Kaikki on rahankäyttöä
Rakasta peliä. Toivon, että saisit enemmän kolikoita suoritetusta tasosta.
Hyvä peli kestää kauan hankkia lisää timantteja ostaaksesi toisen ravintolan, kun yrität päivittää
Mikä hauska ja nautinnollinen peli, pidän siitä todella, mutta se on vaikeaa muita kauppoja avattaessa
Joka kerta kun ostan jotain, en ole koskaan saanut tuotetta. Myös silloin, kun tavoitteesi on 250 ja minä saan 450, en koskaan saa tähtiä, jotta voin siirtyä seuraavalle tasolle
Odotetaan ostavan timantteja, jotta voit liikkua tasojen läpi ja tehdä päivityksiä. Se on perseestä.
Pidän pelistä, mutta en voi päivittää keittiövälineitäni kirjallisesti, koska helmiä ei ole koskaan tarpeeksi
Cooking Fest: yemek oyunları Arcade vja
Peli pystyy tekemään ruoanlaitosta hauskaa myös niille, jotka eivät pidä ruoanlaitosta
hyvä peli, mutta päivitys vaatii timantteja, joita ei ole saatavilla. täytyy katsoa 10 videota yhdestä timantista naurettavaa
Sanon, että jos et ole vielä pelannut tätä peliä, sinulta puuttuu 😔 hauskaa, mutta on yksi ongelma, jos olet ensimmäisessä vaiheessa ja painat bonusta 🎁 lakkaat saamasta ilmaisia timantteja aivan kuten toistaessasi tason kerta toisensa jälkeen saat timantteja, mutta jos saat painon, joudut pelaamaan vain tasolla, jota et ole koskaan pelannut, mutta jos ei niin 💯 se on varmasti hienoa
hieno peli tähän mennessä!!!! Aloitin pelaamisen uudelleen muutaman kuukauden kuluttua. Se on hieman hidasta, mutta se on hauskaa, vaikka mainoksia on paljon. Rakastan edelleen tätä peliä!!! Kiitos tästä pelistä!!
Annan tälle vain 1 tähden, koska asiakkaiden odotusaika on liian lyhyt ja aivan alussa meidän on päivitettävä asioita timanteilla, jotka meidän on ostettava